-
Regulamin - aplikacja
REGULAMIN- APLIKACJA
Witaj w Sklepie Internetowym https://aplikacja.ziebadietetyk.pl
Chcę, abyś miał pełną świadomość zasad korzystania ze Sklepu i zawieranych ze mną umów, dlatego poniżej przedstawiam Ci Regulamin, który je określa. Znajdziesz tu także informacje
o swoich najważniejszych prawach i obowiązkach.
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego, w tym świadczonych przez Dietetyka Usług.
-
Umowa o Dostęp do Alloweat jest zawierana pomiędzy Klientem, a Dietetykiem.
-
Dostawca EasyCart nie jest stroną umowy Dostęp do Alloweat. EasyCart świadczy jedynie na rzecz Klientów usługi elektroniczne polegające na umożliwieniu Klientowi zakupu Usługi Dostęp do Alloweat i prowadzi Konto Klienta w EasyCart, zgodnie z Regulaminem EasyCart.
-
Korzystanie ze Sklepu internetowego jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
-
W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu, a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
-
Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie pod adresem elektronicznym https://ziebadietetyk.pl/news/n/548/Regulamin-aplikacja w sposób, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
-
DEFINICJE
-
Abonament - opłata za korzystanie przez Klienta z odpłatnych Usług świadczonych przez Dietetyka
-
Alloweat - aplikacja opracowana oraz prowadzona przez Utrition udostępniana w wersji mobilnej, w ramach której Utrition świadczy usługi na rzecz Dietetyka i umożliwia korzystanie z aplikacji przez Klientów w wersji mobilnej w ramach dostępu nadanego im przez Dietetyka
-
Chat z Dietetykiem/Chat- funkcjonalność dostępna w Alloweat w ramach Pakietu PREMIUM pod kafelkiem „Czat”, umożliwiająca Klientowi zadawanie pytań Dietetykowi w zakresie dotyczącym planu żywieniowego i diety na zasadach opisanych w Regulaminie
-
Dietetyk – Natalia Zięba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dietetyk kliniczny Natalia Zięba, ul. Lotników 13a/7, 44-196 Knurów, NIP: 9691659923, REGON: 526428541, adres poczty elektronicznej: kontaktziebadietetyk@gmail.com , tel.: 515836027
-
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy
-
Dostęp do Alloweat - odpłatna Usługa cyfrowa polegająca na udostępnianiu Klientowi Treści cyfrowych za pośrednictwem Alloweat i umożliwiająca korzystanie z jej funkcjonalności zgodnie z wybranym przez Klienta Pakietem
-
Dostawca EasyCart - Easytools spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy al. Rzeczypospolitej 10/46, 02-972, wpisanej do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0001002028, NIP: 9512554309, REGON: 523659062, kapitał zakładowy: 5 000,00 PLN, adres e-mail: hello@easycart.pl, nr tel.: +48 784 497 884
-
Dystrybutor Alloweat - platforma umożliwiająca pobieranie i instalację Alloweat- dla systemu operacyjnego Android- Google Play, a dla iOS- App Store
-
EasyCart – będący własnością Dostawcy EasyCart portal internetowy EasyCart dostępny pod adresem easycart.pl, który umożliwia Dietetykowi sprzedaż Dostępu do Alloweat przez kanał sprzedaży Dietetyka w EasyCart, a Klientowi jego zakup
-
Formularz zamówienia - formularz służący do złożenia zamówienia Usługi Dostęp do Alloweat. Uzupełnienie formularza wymaga wybrania Pakietu i jego wariantu, podania przez Klienta danych niezbędnych do zakupu i wybrania sposobu płatności
-
Konto Klienta w Alloweat – osobiste konto zakładane przez Klienta, za pośrednictwem linku dostępu wysyłanego Klientowi przez Dietetyka w Alloweat, umożliwiające Klientowi korzystanie z Usługi Dostęp do Alloweat
-
Konto Klienta w EasyCart – funkcja EasyCart, dzięki której Klient może skorzystać z dostępnych w EasyCart funkcji przypisanych do danego rodzaju konta, w tym dokonywać zakupu Usług Dietetyka
-
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca Usługi za pośrednictwem Sklepu internetowego
-
Konsument - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych dokonująca zakupów do celów, które nie są związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
-
Materiały - wszelkie opracowania, treści, zdjęcia i informacje zamieszczane w Alloweat, EasyCart oraz w Sklepie internetowym przez Dietetyka (np. e-booki, plany żywieniowe, baza przepisów, zdjęcia i opisy Towarów cyfrowych i Usług cyfrowych, zdjęcia posiłków, zasady działania strony internetowej Sklepu, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy)
-
Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach których Dietetyk utworzył konta, za pośrednictwem których kontaktuje się z Użytkownikami lub innymi odbiorcami dostarczanych przez niego informacji czy treści. Dietetyk korzysta z następujących platform społecznościowych: Facebook
-
Moderacja treści – działania niezautomatyzowane lub zautomatyzowane, podejmowane przez Dietetyka, w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z Usług, przekazywanych przez Użytkowników, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez Użytkowników, takie jak uniemożliwienie dostępu do grupy prowadzonej przez Dietetyka w ramach Mediów społecznościowych
-
Nielegalne treści – oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do określonego działania, nie są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem. Nielegalnymi treściami mogą być w szczególności treści naruszające prawa autorskie, treści dyskryminujące, obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub w inny sposób naruszające dobra osobiste, jak również prezentacja Usług i informacji o nich niespełniających określonych wymogów prawnych lub naruszających prawa innych podmiotów
-
Odbiorca usługi – Klient lub Użytkownik lub osoba korzystająca z usług pośrednich lub innych usług społeczeństwa informacyjnego dostarczanych przez Dietetyka, w tym na przykład Sklepu internetowego, Mediów społecznościowych Dietetyka, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępniania jej
-
Oferta - propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementu Usługi (opis, cena, płatność, etc.) prezentowana w Sklepie internetowym
-
Okres subskrypcji- przedział czasu, na jaki Klient wykupił Usługę Dostęp do Alloweat. Okres subskrypcji rozpoczyna się od momentu udostepnienia Klientowi przez Dietetyka linku dostępu do Alloweat na czas wskazany w zamówieniu. Przy subskrypcji miesięcznej Okres subskrypcji wynosi 30 dni, a przy subskrypcji rocznej 365. Okres Subskrypcji miesięcznej może być różny od okresu rozliczeniowego zwłaszcza w przypadku udostępnienia Klientowi linku dostępu do Alloweat w późniejszym terminie niż dzień złożenia i opłacenia zamówienia
-
Pakiet- wybrany przez Klienta wariant Usługi Dostęp do Alloweat (pakiet Standard lub Premium) prezentowany w Sklepie Internetowym
-
Płatności cykliczne – forma płatności, pozwalająca na regularne obciążanie rachunku Klienta cyklicznie co 30 dni poprzez kartę płatniczą, bez konieczności każdorazowego wykonywania przez niego transakcji, za pośrednictwem operatora płatności Stripe
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
-
Regulamin- niniejszy regulamin
-
Regulamin EasyCart- regulamin dostępny na portalu internetowym EasyCart pod adresem https://www.easycart.pl/regulamin-dla-kupujacych
-
Sklep internetowy - sklep internetowy znajdujący się w domenie internetowej https://aplikacja.ziebadietetyk.pl, którego właścicielem jest Dietetyk
-
Stripe – platforma internetowa świadcząca usługi płatności bezgotówkowych w Internecie, dostępna pod adresem www.stripe.com
-
Treści – teksty, grafiki, multimedia np. opisy i informacje o Usługach, a także wszelkie informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie na stronie Sklepu internetowego lub Mediach społecznościowych Dietetyka
-
Treści cyfrowe - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej (np. e-book)
-
Usługa - wszelkie usługi świadczone przez Dietetyka na rzecz Użytkownika, w tym Klienta, zarówno odpłatnie jaki i nieodpłatnie, za pośrednictwem Sklepu internetowego, EasyCart i Alloweat
-
Usługa hostingu – oznacza usługę polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi oraz na jego żądanie
-
Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej
-
Ustawa o prawach konsumenta- ustawa o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.)
-
Utrition - Utrition Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Gospodarcza 26 20-213 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000835147, NIP: 9462696354, REGON: 38582983000000, kapitał zakładowy w wysokości 5000,00 zł będąca dostawcą aplikacji Alloweat
-
Użytkownik – każdy podmiot odwiedzający Sklep internetowy, w tym Klient
-
WARUNKI TECHNICZNE
1. Dietetyk oświadcza, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z Usług może wiązać się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione. W związku z tym, Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
2. W celu korzystania z Usług wymagane jest:
-
posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet (komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne), wyposażone w sprawny system operacyjny np. Android, Mac OS, Windows. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet zgodnie z taryfami swojego operatora
-
korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych za pośrednictwem których wyświetlane są strony internetowe, np. Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Safari
-
obsługiwanie plików cookie w przeglądarce
-
włączona usługa JavaScript
-
posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej
-
posiadanie konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku gdy z Oferty wynika, że przedmiotem umowy jest min. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku
-
posiadanie aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie pdf, doc, docx, zip)
-
w określonych przypadkach posiadanie klawiatury lub innego urządzenia umożliwiającego poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych
-
posiadanie zainstalowanego systemu operacyjnego iOS (wersja 12 lub wyższa) lub Android (wersja 8 lub wyższa) w przypadku korzystania z Usługi za pomocą urządzenia mobilnego
-
pobranie i zainstalowanie Alloweat w przypadku korzystania z Usługi Dostęp do Alloweat za pomocą urządzenia mobilnego.
3. Warunki techniczne korzystania z usług elektronicznych świadczonych przez Dostawcę EasyCart określone są w Regulaminie EasyCart.
4. Korzystanie ze Sklepu internetowego oraz pobranie i korzystanie z Alloweat może wiązać się z obowiązkiem uiszczania przez Użytkownika opłat na rzecz stron trzecich takich jak operatorzy komórkowi lub dostawcy Internetu. Dietetyk nie odpowiada za wysokość w.w opłat nałożonych na Użytkownik
5. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Usług zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabronione jest wprowadzanie przez Użytkownika do Sklepu internetowego i/lub Alloweat jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
6. Korzystając z Usług, w tym w szczególności z Usługi Dostęp do Alloweat Użytkownik zobowiązuje się ponadto do przestrzegania poniższych zasad:
-
nie usuwać żadnych znaków towarowych, informacji o prawach autorskich ani oznaczeń własności z jakichkolwiek części Alloweat
-
nie powielać, modyfikować, ani zmieniać Alloweat, w całości lub w części, ani zezwalać na jej integrację lub połączenie z innym oprogramowaniem
-
nie podszywać się pod inne osoby, ani wprowadzać w błąd co do swojej tożsamości lub powiązań z innymi osobami lub podmiotami
-
nie próbować uzyskać nieautoryzowanego dostępu do Alloweat, jej systemów czy sieci oraz nie zakłócać ich działania
-
nie przekazywać ani nie udostępniać Alloweat, ani jej fragmentów, bez uprzedniej pisemnej zgody Dietetyka
-
nie naruszać praw własności intelektualnej Dietetyka lub innych osób w związku z korzystaniem z Alloweat
-
nie dekomponować ani nie tworzyć dzieł zależnych w oparciu o Alloweat, w całości lub w części, ani nie podejmować żadnych innych podobnych działań
-
nie usuwać żadnych znaków towarowych, informacji o prawach autorskich ani oznaczeń własności z jakichkolwiek części Alloweat
-
nie rozpowszechniać, licencjonować, sprzedawać, wynajmować ani w żaden sposób publicznie udostępniać Alloweat
-
nie przekazywać ani nie udostępniać Alloweat, ani jej fragmentów, bez uprzedniej pisemnej zgody Dietetyka
-
nie używać Alloweat do działań niezgodnych z prawem, takich jak np. wprowadzanie złośliwego oprogramowania, wirusów lub innych szkodliwych danych
-
nie gromadzić danych o innych użytkownikach ani nie uzyskiwać dostępu do systemów Dietetyka lub osób trzecich za pomocą zautomatyzowanych narzędzi (np. botów) lub prób deszyfrowania transmisji danych.
-
nie używać żadnych narzędzi lub technologii do gromadzenia informacji z Alloweat ani kopiowania danych z niej pochodzących.
-
nie wykorzystywać Aplikacji do celów komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Dietetyka
-
nie uzyskiwać dostępu do kont lub danych logowania innych użytkowników.
-
nie działać w sposób, który mógłby uszkodzić, zakłócić lub przeciążyć Alloweat, systemy Dietetyka lub osób trzecich, oraz nie uzyskiwać nieautoryzowanego dostępu do danych.
7. Zasady wskazane w ust. 6 powyżej stosuje się odpowiednio do Sklepu internetowego.
-
USLUGI ELEKTRONICZNE
1. Niniejszy rozdział dotyczy usług elektronicznych świadczonych na rzecz Klienta przez Dietetyka. Usługa elektroniczna w postaci Konta Klienta EasyCart jest świadczona przez Dostawcę EasyCart na zasadach opisanych w Regulaminie EasyCart.
2. Dietetyk za pomocą Sklepu internetowego świadczy na rzecz Użytkowników także usługi elektroniczne polegające na umożliwieniu zawarcia umowy i zaprezentowania Oferty. W związku z tym Użytkownik zawiera z Dietetykiem umowę o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieoznaczony i na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Umowa, o której mowa w ust. 1 powyżej zostaje zawarta w następującym momencie:
-
w zakresie dostępu do Sklepu internetowego - z chwilą skutecznego wywołania w oknie przeglądarki urządzenia Użytkownika strony Sklepu internetowego,
-
w zakresie korzystania z poszczególnych funkcjonalności, takich jak: udostępnianie informacji o Pakietach, płatnościach, subskrypcji - z chwilą skorzystania z niej przez Użytkownika.
4. Umowa o świadczenie usług elektronicznych wymienionych w ust. 3 lit a) oraz b) ulega rozwiązaniu odpowiednio z chwilą opuszczenia przez Użytkownika Sklepu internetowego oraz z chwilą zaprzestania korzystania przez Użytkownika z danej Usługi Elektronicznej. Korzystanie z usług elektronicznych jest dobrowolne i nieodpłatne, ale niezbędne do przeglądania Sklepu internetowego.
5. Usługi elektroniczne mają charakter jednorazowy i ulegają zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania ze Sklepu internetowego.
6. Użytkownik może w każdym czasie, bez podawania przyczyn rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych za czternastodniowym okresem wypowiedzenia. W tym celu Użytkownik powinien przesłać Sprzedającemu oświadczenie o wypowiedzeniu umowy.
7. Użytkownikowi przysługuje także prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług elektronicznych zawartej z Dietetykiem. W tym celu Użytkownik powinien przesłać Dietetykowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie czternastu dni (czternastu) kalendarzowych począwszy od dnia zawarcia umowy na dane kontaktowe Dietetyka wskazane w Regulaminie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu. Użytkownik nie jest jednak zobowiązany do skorzystania z udostępnionego wzoru. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
8. Dietetyk jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia tylko w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn, w szczególności takich jak:
-
zmiana przepisów prawa lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów wpływającą istotnie na świadczenie usług elektronicznych
-
zmiana sposobu świadczenia usług elektronicznych spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych)
-
zaprzestania aktywnej działalności usługowej lub handlowej przez Dietetyka
-
zmiana zakresu lub sposobu świadczenia usług elektronicznych, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Dietetyka dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
9. Użytkownikowi oraz Dietetykowi przysługuje także uprawnienie do rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy druga strona rażąco narusza postanowienia Regulaminu. Użytkownicy, którzy posiadają status Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przed skorzystaniem z uprawnienia do wypowiedzenia umowy przez Dietetyka zostaną uprzednio wezwani do zaprzestania naruszeń w terminie trzech dni od dnia doręczenia wezwania.
-
REJESTRACJA W EASYCART
Warunkiem zawarcia umowy o Dostęp do Alloweat i zarządzania Usługą jest rejestracja w EasyCart, tj. założenie Konta Klienta w EasyCart. Rejestracja w EasyCart odbywa się na zasadach opisanych w Regulaminie EasyCart.
-
ALLOWEAT
-
Dietetyk świadczy Usługę Dostęp do Alloweat na rzecz Klienta za pomocą Alloweat. Dietetyk nie jest jednak dostawcą Alloweat, a wyłącznie jej użytkownikiem. Dietetyk z wykorzystaniem usług i narzędzi oferowanych w Alloweat udziela Klientom porad w zakresie dietetyki, zasad zdrowego żywienia, udostępnia bazę autorskich przepisów, w ramach prowadzonej przez siebie działalności zawodowej.
-
Utrition za pośrednictwem Alloweat świadczy na rzecz Dietetyka usługi polegające na umożliwieniu korzystania przez Dietetyka ze wszystkich funkcjonalności Alloweat, ich wykorzystania w zakresie prowadzonej przez niego działalności zawodowej, związanej z udzielaniem Klientowi porad z zakresu żywności i żywienia, zasad zdrowego żywienia oraz układania rozwiązań dla Klientów. Klient zawierając umowę z Dietetykiem otrzymuje wyłącznie dostęp do Alloweat w wersji mobilnej.
-
Dietetyk do 48 godzin (o ile nic innego nie wynika z Oferty) od momentu zawarcia umowy wysyła Klientowi na podany przez niego w Formularzu zamówienia adres e-mail link dostępu do Konta Klienta w Alloweat, za pomocą którego Klient kończy rejestrację, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami (Klient tworzy hasło klikając w przycisk „Utwórz hasło”). Następnie w celu uzyskania dostępu do Konta Klienta w Alloweat i Alloweat w wersji mobilnej Klient jest zobowiązany pobrać aplikację od danego Dystrybutora Alloweat.
-
Dostęp do Konta Klienta w Alloweat, Klient uzyskuje po zalogowaniu się za pośrednictwem Alloweat w wersji mobilnej pobranej od Dystrybutora Alloweat, tj. po podaniu loginu (adres e-mail wskazany przy składaniu zamówienia u Dietetyka) i hasła zabezpieczającego dostęp do Konta Klienta w Alloweat nadanego prze Klienta przy rejestracji zgodnie z ust. 3 powyżej. Zabronione jest jakiekolwiek udostępnianie hasła do Konta Klienta w Alloweat. Klient zobowiązany jest do pobrania i aktywowania Alloweat w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania linku dostępu. Brak korzystania przez Klienta z Usługi Dostęp do Alloweat, pomimo możliwości korzystania z niej, nie uprawnia Klienta do żądania od Dietetyka zwrotu ceny.
-
Aktualne Pakiety z opisem dostępnych w Alloweat funkcjonalności, rodzaj i wysokość Abonamentu oraz Okres subskrypcji przedstawione są w Sklepie internetowym i kanale sprzedażowym Dietetyka w EasyCart. Dla przykładu:
-
w Pakiecie Standard Klient przez Okres subskrypcji ma Dostęp do Alloweat w następującym zakresie:
- dostęp do bazy ponad 100 posiłków z niskim/średnim ładunkiem glikemicznym uaktualnianej co około 3 miesiące o nowe sezonowe przepisy
- funkcja tworzenia własnego planu żywieniowego
- funkcja wymiany składników oraz posiłków
- funkcja dodawania własnych przepisów
- funkcja tworzenia interaktywnej listy zakupów
- plan diety na 7 dni o wybranej przy zakupie kaloryczności (1600/1800/2000 kcal) oraz ilości posiłków (3 lub 4)
- dostęp do społeczności na Facebooku
-
w Pakiecie Premium Klient przez Okres Subskrypcji ma Dostęp do Alloweat w takim samym zakresie jak Pakiet Standard, a ponadto:
- Czat z Dietetykiem
- e-book- Poradnik o insulinooporności i cukrzycy o wartości 219 zł
-
Funkcjonalność w postaci Czatu z Dietetykiem jest dostępna w Alloweat pod kafelkiem „Czat”. Dietetyk w ramach Czatu odpowiada na pytania i wątpliwości Klienta związane z planem żywieniowym i dietą, tj. pomaga w ustaleniu zapotrzebowania kalorycznego, analizie składów produktów, udziela wskazówki dotyczące diety z niskim/średnim ładunkiem glikemicznym, wyjaśnia jak działają poszczególne funkcjonalności Alloweat oraz udziela porad dotyczących bilansowania posiłków i podstawowej suplementacji. Czat z Dietetykiem nie jest natomiast indywidualną współpracą i w jego ramach Dietetyk nie analizuje badań krwi i przypadku Klienta indywidualnie oraz nie opracowuje indywidualnych planów żywieniowych (planów diety) i suplementacyjnych.
7. Dietetyk udziela odpowiedzi na pytania zadane w ramach Czatu z Dietetykiem wyłącznie w przypadku wyboru Pakietu obejmującego usługę Chatu z Dietetykiem i zgodnie z jej zakresem wskazanym w ust. 6 powyżej. Dietetyk udziela odpowiedzi w ciągu 48 godzin od wpływu zapytania, wyłącznie w Dni robocze. Termin na udzielenie odpowiedzi zostaje zawieszony na czas poza Dniami roboczymi i biegnie dalej po jego upływie.
-
ZAWARCIE UMOWY O DOSTĘP DO ALLOWEAT
-
W celu złożenia zamówienia Klient powinien wejść na stronę Sklepu internetowego, a następnie dokonać wyboru Pakietu (Pakiet Standard lub Pakiet Premium) i Okresu subskrypcji (na czas określony jednego roku lub na czas nieokreślony z comiesięczną Płatnością cykliczną). Po wybraniu Pakietu należy kliknąć przycisk „WYBIERAM” lub inny podobny. Następnie Klient zostaje przeniesiony na portal EasyCart, za pośrednictwem którego następuje zawarcie umowy o Dostęp do Alloweat. Na tym etapie Klient dokonuje wyboru kaloryczności i ilość posiłków w ramach wybranego Pakietu, uzupełnia niezbędne dane wskazane w Formularzu zamówienia i wybiera metodę płatności.
-
Ponadto Klient jest zobowiązany zaznaczyć checkbox z żądaniem rozpoczęcia wykonywania usługi przed upływem czternastodniowego terminu do odstąpienia od umowy.
-
Zawarcie umowy następuje z chwilą potwierdzenia przez Stripe (dostawcę usługi płatności online) opłaty w pełnej wysokości, a w przypadku Płatności cyklicznych pełnej opłaty za pierwszy Okres subskrypcji na warunkach określonych w Regulaminie oraz Ofercie.
-
Niezwłocznie po zawarciu umowy Dietetyk za pośrednictwem EasyCart prześle potwierdzenie zawarcia umowy na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania zamówienia.
-
INFORMACJA O CENIE
-
Wszystkie opłaty za Abonament podane w Sklepie internetowym i kanale sprzedażowym Dietetyka w EasyCart są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto) oraz dotyczą jednej sztuki Pakietu.
-
Informacje o opłatach w ramach Abonamentu, jego charakterystyka i właściwości udostępnione są w Sklepie internetowym i kanale sprzedażowym Dietetyka w EasyCart przy prezentowanym Pakiecie.
-
Dietetyk zastrzega sobie prawo zmiany Abonamentu, wprowadzania nowych Usług, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego i w jego kanale sprzedażowym na portalu EasyCart, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowę przed dokonaniem w/w zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.
-
SUBSKRYPCJA MIESIĘCZNA
-
Klient może wykupić Dostęp do Alloweat w wybranym Pakiecie w modelu subskrypcji miesięcznej, w którym jego karta płatnicza będzie automatycznie obciążana kwotą Abonamentu co 30 dni zgodnie z zasadami opisanymi w ustępach kolejnych. Wówczas umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
-
Pierwsze obciążenie karty płatniczej Klienta następuje przy złożeniu zamówienia. Następne obciążenia mają miejsce cyklicznie co 30 dni, z góry. O kolejnym pobraniu Klient zostanie poinformowany przez wiadomość w Koncie Klienta EasyCart na 3 dni przed pobraniem. W przypadku skutecznego obciążenia Dostęp do Alloweat zostaje przedłużony na kolejny Okres subskrypcji, licząc od pierwszego dnia po zakończeniu bieżącego Okresu subskrypcji. W przypadku nieskutecznego obciążenia, ponowna próba obciążenia nastąpi za 3 (trzy) dni. Jeżeli druga próba obciążenia także będzie nieskuteczna Dostęp do Alloweat wygasa, a umowa rozwiązuje się z ostatnim dniem Okresu subskrypcji opłaconej.
3. Klient może anulować subskrypcję w każdym czasie w Koncie Klienta EasyCart. Jeśli Klient anuluje subskrypcję do czasu pobrania kolejnej płatności, zatrzymuje Dostęp do Alloweat do końca opłaconego okresu. Wówczas kolejne płatności nie zostaną pobrane i Dostęp do Alloweat wygaśnie (umowa rozwiązuje się z ostatnim dniem okresu opłaconej subskrypcji).
4. Abonament ustalony w momencie zawarcia umowy pozostaje niezmienny przez cały Okres subskrypcji.
5. Dietetyk jest uprawniony do rozwiązania umowy o Dostęp do Alloweat w subskrypcji miesięcznej w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn, w szczególności takich jak:
-
zmiana przepisów prawa lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów wpływającą istotnie na świadczenie Usługi;
-
zmiana sposobu świadczenia Usługi spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych);
-
zaprzestania aktywnej działalności usługowej lub handlowej przez Dietetyka, Utrition, Dostawcę EasyCart
-
zmiana zakresu lub sposobu świadczenia Usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Dietetyka dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
6. Klientowi oraz Dietetykowi przysługuje także uprawnienie do rozwiązania umowy o Dostęp do Alloweat w subskrypcji miesięcznej w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy druga strona rażąco narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Klienci, którzy posiadają status Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przed skorzystaniem z uprawnienia do wypowiedzenia umowy przez Dietetyka zostaną uprzednio wezwani do zaprzestania naruszeń w terminie trzech dni od dnia doręczenia wezwania.
7. W przypadkach wskazanych w ust. 5 i 6 powyżej Dietetyk dokona rozliczenia z Klientem i zwróci mu niewykorzystaną część Abonamentu. Zwrot obejmie opłatę za świadczenia, z których Klient nie skorzystał, proporcjonalnie do okresu, w którym Klient miał dostęp do Alloweat w ramach danego Pakietu. Odpowiednie zastosowanie ma wówczas Rozdział XII ust. 6-9 Regulaminu.
8. W przypadku wygaśnięcia umowy (czy to na podstawie wypowiedzenia, odstąpienia od umowy czy w jakikolwiek inny sposób), ponowne przystąpienie do subskrypcji wymaga złożenia nowego zamówienia, które będzie realizowane na podstawie aktualnie obowiązującej Oferty oraz według cen obowiązujących w chwili składania zamówienia.
-
SUBSKRYPCJA ROCZNA
-
Klient może wykupić Dostęp do Alloweat w wybranym Pakiecie w modelu subskrypcji rocznej, w którym płatność za cały Okres subskrypcji dokonywana jest jednorazowo z góry przy składaniu zamówienia. Umowa zostaje zawarta na czas określony jednego roku i nie odnawia się automatycznie po jego upływie.
-
Klient uzyskuje dostęp do Alloweat na Okres subskrypcji. Dostęp do Alloweat wygasa automatycznie po upływie Okresu subskrypcji, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. W celu dalszego korzystania z Usługi Dostęp do Alloweat, Klient musi złożyć nowe zamówienie i opłacić kolejny Okres subskrypcji zgodnie z aktualnie obowiązującą Ofertą.
-
Klientowi oraz Dietetykowi przysługuje także uprawnienie do rozwiązania umowy o Dostęp do Alloweat w subskrypcji rocznej w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy druga strona rażąco narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Klienci, którzy posiadają status Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta przed skorzystaniem z uprawnienia do wypowiedzenia umowy przez Dietetyka zostaną uprzednio wezwani do zaprzestania naruszeń w terminie trzech dni od dnia doręczenia wezwania.
-
W przypadkach wskazanym w ust. 3 powyżej Dietetyk dokona rozliczenia z Klientem i zwróci mu niewykorzystaną część Abonamentu. Zwrot obejmie opłatę za świadczenia, z których Klient nie skorzystał, proporcjonalnie do okresu, w którym Klient miał dostęp do Alloweat w ramach danego Pakietu.
-
Klient dokonuje płatności za Usługę Dostęp do Alloweat za pośrednictwem metod płatności udostępnionych w EasyCart. Płatności dokonywane są zgodnie z zasadami i regulaminem operatora płatności – Stripe, dostępnymi pod adresem https://stripe.com/en-pl/privacy
-
Aktualnie dostępne metody płatności określone są w kanale sprzedażowym Dietetyka na portalu EasyCart i uwidocznione w procedurze składania zamówienia (zakładka: Wybierz metodę płatności).
-
W przypadku subskrypcji rocznej (płatność z góry) Dietetyk umożliwia min. następujące metody płatności:
-
BLIK
-
Google Pay
-
VISA, Mastercard
-
Przelewy24
-
W przypadku subskrypcji miesięcznej jedyną dostępną metodą płatności jest Płatność cykliczna.
-
Klient jest zobowiązany do zapłaty poprzez udostępniony w kanale sprzedaży Dietetyka EasyCart formularz płatności.
-
Datą zapłaty jest zawsze data uznania na rachunku bankowym dostawcy systemu płatności Stripe pełnej kwoty Abonamentu.
-
Z chwila zawierania umowy Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej, bez podpisu odbiorcy, a także ich doręczanie poprzez umieszczenie w Koncie Klienta EasyCart.
-
DOSTAWA
-
Usługa Dostęp do Alloweat zostanie dostarczona Klientowi nie później niż do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zawarcia umowy (Rozdział VI ust. 2 Regulaminu) w sposób wskazany w rozdziale VI. ust. 3 i 4 Regulaminu.
-
W przypadku wyboru przez Klienta Dostępu do Alloweat w Pakiecie PREMIUM, e-book zostanie udostępniony w przeglądarce internetowej, na Koncie Klienta w EasyCart oraz wysłany na podany przez niego w Formularzu zamówienia adres e-mail niezwłocznie po dokonaniu płatności za Pakiet.
XIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
-
Dietetyk dokłada wszelkiej staranności w celu zapewnienia wysokiej jakości działania Sklepu internetowego i Alloweat, ale w zakresie wynikającym z właściwości sieci Internet, z której korzysta Użytkownik, Dietetyk nie gwarantuje nieprzerywanego i niezakłóconego dostępu do Usług.
-
Dietetyk zastrzega, iż w okresie prowadzenia prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, dostęp do Usług w ramach Sklepu internetowego i Alloweat może być czasowo utrudniony lub niemożliwy. Dietetyk zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań aby utrudnienia takie występowały możliwie najrzadziej lub możliwie najkrócej.
-
Z uwagi na niezależne od Dietetyka właściwości środowiska informatycznego, którym posługuje się Użytkownik, korzystanie ze Sklepu internetowego i Alloweat może być w pewnych przypadkach ograniczone lub niemożliwe, a jakość odtwarzanych materiałów obniżona. Przekładowo w sytuacji korzystania z innych oprogramowań pochodzących od podmiotów trzecich lub od Użytkownika (w szczególności różnego rodzaju firewalli, programów antywirusowych, blokad, w tym uniemożliwiających wyświetlanie reklam), jego kombinacji lub konfiguracji, mających wpływ na udostępnioną funkcjonalność lub prawidłowe działanie techniczne Sklepu internetowego i Alloweat. W takiej sytuacji koniecznym może być odinstalowanie określonego oprogramowania ze środowiska informatycznego lub dodanie w jego ramach określonego wyjątku.
-
Dietetyk informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem charakterystycznym dla sieci Internet do których zalicza się m.in. wirusy internetowe, naruszenia prywatności, próby wyłudzenia.
-
Aby zapewnić bezpieczne korzystanie ze Sklepu internetowego, Dietetyk podejmuje środki techniczne, organizacyjne oraz prawne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa.
-
Baza przepisów oraz przykładowy jadłospis dostępne w Alloweat nie zostały opracowane pod kątem indywidualnych potrzeb zdrowotnych i preferencji Klienta. W związku z tym przed rozpoczęciem stosowania planu zaleca się indywidualną konsultację z lekarzem lub dietetykiem, aby upewnić się, że plan jest odpowiedni i bezpieczny dla konkretnej osoby.
-
Z uwagi na fakt, że Usługa Dostęp do Alloweat nie jest usługa indywidualną, Dietetyk nie może zagwarantować, że stosowanie planu przyniesie oczekiwane efekty, ani że nie pojawią się skutki uboczne. W razie wystąpienia niepożądanych objawów Klient powinien natychmiast przerwać stosowanie planu i skonsultować się z lekarzem.
-
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (DOSTĘP DO ALLOWEAT)
-
Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentem i Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta.
-
Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust.5 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
-
Oświadczenie może być złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Dietetyka Knurów 44-196 ul. Lotników 13a7 lub adres e-mail: kontaktziebadietetyk@gmail.com
-
Dietetyk niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu, z jakiego skorzystał dokonując zapłaty.
-
Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wykonywanie Usługi Dostęp do Alloweat, ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Dietetyk wymaga od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta złożenia oświadczenia zawierającego takie wyraźne żądanie na trwałym nośniku i przyjęcia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta do wiadomości informacji o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez Dietetyka. Jeżeli mimo to Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, na zasadach opisanych w ust. 6-9 poniżej.
-
Opłata za dzień korzystania z Alloweat obliczana jest w następujący sposób:
-
w przypadku subskrypcji miesięcznej w Pakiecie PREMIUM - na podstawie kwoty Abonamentu za miesiąc, przy czym do podstawy obliczeń przyjmuje się 77% wartości Abonamentu miesięcznego (pozostałe 23% wartości Abonamentu to opłata za e-book) podzielonego przez liczbę dni w danym miesiącu i przemnożonej przez liczbę dni, w których Klient miał dostęp do Alloweat
-
w przypadku subskrypcji miesięcznej w Pakiecie STANDARD - na podstawie kwoty pełnego Abonamentu za miesiąc, podzielonego przez liczbę dni w danym miesiącu i przemnożonej przez liczbę dni, w których Klient miał dostęp do Alloweat
-
w przypadku subskrypcji rocznej w Pakiecie PREMIUM (płatność z góry) - na podstawie kwoty Abonamentu za rok, przy czym do podstawy obliczeń przyjmuje się 77% wartości Abonamentu rocznego (pozostałe 23% wartości Abonamentu to opłata za e-book) podzielonego przez 365 dni, a następnie przemnożonej przez liczbę dni, w których Klient miał dostęp do Alloweat
-
w przypadku subskrypcji rocznej w Pakiecie STANDARD (płatność z góry) - na podstawie pełnej kwoty Abonamentu za rok, podzielonej przez 365 dni, a następnie przemnożonej przez liczbę dni, w których Klient miał dostęp do Alloweat.
-
Jeżeli Klient korzysta z Pakietu PREMIUM, który obejmuje dodatkowo e-book o wartości 219 zł (dwieście dziewiętnaście złotych), w przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany oprócz opłaty wskazanej w ust. 6 powyżej do zapłaty pełnej kwoty za e-book (219 zł), niezależnie od czasu korzystania z Aplikacji.
-
W sytuacji, gdy wartość spełnionych dotychczas świadczeń przewyższa wysokość uiszczonego przez Klienta Abonamentu, Klient zobowiązany jest do uiszczenia różnicy pomiędzy wartością świadczeń spełnionych, a dotychczas uiszczonym Abonamentem.
-
Do podstawy obliczeń, o których mowa w ust. 6 powyżej przyjmuje się wysokość Abonamentu jaki Klient kupił.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z Alloweat, a Dietetyk jest uprawniony do dezaktywacji Konta Klienta w Alloweat.
XV. REKLAMACJA
-
Dietetyk dostarcza Klientowi Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe zgodne z umową w rozumieniu art. 43k Ustawy o prawach konsumenta.
-
W przypadku wskazanym w ust. 1, Klient w ramach reklamacji może żądać od Dietetyka doprowadzenia do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową lub żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy na zasadach określonych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
-
Wobec Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Dietetyk ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej na zasadach określonych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
-
Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami Dietetyk wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
-
Reklamacje (zarówno w zakresie Treści cyfrowych, Usług cyfrowych jak i pozostałych usług świadczonych drogą elektronicznych, np. funkcjonowania Sklepu internetowego) mogą być zgłaszane mailowo na adres: kontaktziebadietetyk@gmail.com lub pisemnie na adres: Knurów 44-196 ul. Lotników 13a7
-
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-
oznaczenie Użytkownika zgłaszającego reklamację
-
w przypadku Klientów także adres e-mail wskazany w Formularzu zamówienia,
-
wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji (np. brak możliwości zalogowania),
-
wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy (np. przedłużenie okresu dostępu, zwrot ceny).
-
Wskazanie informacji, o których mowa w ust. 6 powyżej znacznie ułatwi i przyśpieszy rozpoznanie reklamacji. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust.6 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane, Dietetyk zwróci się do Użytkownika, o ich uzupełnienie.
-
Dietetyk udzieli odpowiedzi na reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia na adres e-mail, wskazany podczas składania reklamacji, chyba że Użytkownik wskaże inną formę kontaktu.
XVI. ZMIANY I AKTUALIZACJE TREŚCI I USŁUG CYFROWYCH
-
Dietetyk przez czas trwania umowy o Dostęp do Alloweat informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Usługi z umową.
-
Klient jest zobowiązany do regularnego aktualizowania Alloweat do najnowszej wersji dostępnej w sklepie Google Play lub App Store. W przypadku braku aktualizacji, Dietetyk nie zapewnia prawidłowego działania Alloweat ani dostępu do pełnej funkcjonalności, pod warunkiem że niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji.
-
Dietetyk może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową z następujących uzasadnionych przyczyn:
-
zmiany technologii związanej z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową
-
zmiany w prawie lub dostosowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych do przepisów prawa, czy innych wytycznych związanych z obowiązującym prawem
-
zmian stylistycznych, które nie mają charakteru merytorycznego podnoszących jakość Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych
-
zmiany w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej Dietetyka, w tym wyłączenia lub wprowadzenia nowych usług czy Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
-
Dietetyk nie może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób jednorazowy.
-
Wprowadzane przez Sprzedawcę zmiany nie wiążą się z żadnymi kosztami po stronie Klienta.
-
Jeśli zmiany miałyby istotnie i negatywnie wpłynąć na dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub na korzystanie z nich, Dietetyk poinformuje Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem o właściwościach i terminie dokonania zmiany oraz o prawie do wypowiedzenia Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o zmianie (jeśli nastąpiło to później niż ta zmiana).
-
Dietetyk może zapewnić Klientowi uprawnienie do zachowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych bez dodatkowych kosztów w stanie niezmienionym.
-
Dietetyk informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanych zmianach, zazwyczaj poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta podany przy składaniu zamówienia, z odpowiednim wyprzedzeniem. Klient jest uprawniony przekazać Dietetykowi inny adres e-mail, kontaktując się z nim na dane podane w niniejszym regulaminie.
-
Ilekroć w niniejszym rozdziale mowa o zmianach bądź aktualizacjach dokonanych przez Dietetyka, rozumie się przez to także Utrition, który jest dostawcą Alloweat.
XVII. PRAWA AUTORSKIE
-
Materiały mają charakter utworu i podlegają ochronie prawnoautorskiej.
-
W ramach realizacji umowy Użytkownik nie nabywa majątkowych praw autorskich do Materiałów. W związku z tym korzystanie z Materiałów bez upoważnienia wynikającego z Regulaminu lub uprzedniego, wyraźnego zezwolenia Dietetyka jest zabronione.
-
Dietetyk z chwilą zawarcia umowy o Dostęp do Alloweat, udziela Klientom, ograniczonej w czasie okresem ważności Abonamentu, licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji, uprawniającej do korzystania z Materiałów udostępnionych Klientom w Alloweat i EasyCart, wyłącznie na własny użytek związany bezpośrednio z korzystaniem z Usługi.
-
Klient w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Materiałów jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
-
wyświetlania i odtwarzania na ekranie urządzenia wykorzystywanego przez Klienta do korzystania z Usługi
-
wydruku na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych
-
modyfikacji (np. przepisów przez dodawanie i usuwanie składników) na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach na Koncie Klienta Alloweat.
-
Wynagrodzenie Dietetyka z tytułu udzielonej licencji zawiera się w kwocie danego Abonamentu.
-
Licencja do Alloweat jest udzielana na zasadach opisanych w regulaminie Alloweat dostępnym pod adresem https://alloweat.com/regulamin.
XVIII. PRZECIWDZIAŁANIE NIELEGALNYM TREŚCIOM
-
Dietetyk jest dostawcą Usług hostingu w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE – Akt o usługach cyfrowych (DSA).
-
Usługi hostingu świadczone przez Dietetyka polegają na umożliwieniu Odbiorcom usług zamieszczenia Treści w ramach swoich kanałów utworzonych w Mediach społecznościowych poprzez umożliwienie Użytkownikom dodawania komentarzy, ocen, a także innych form interakcji umożliwionych przez Media społecznościowe.
-
Dietetyk dokłada wszelkich starań, aby Użytkownicy mogli w sposób bezpieczny korzystać z kanałów prowadzonych przez Dietetyka w Mediach społecznościowych. W szczególności Dietetyk dokłada wszelkich starań, aby eliminować Nielegalne treści.
-
Dietetyk wyznacza następujący punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych oraz umożliwiający Odbiorcom usługi bezpośrednią komunikację z Dietetykiem za pośrednictwem adresu e-mail: kontaktziebadietetyk@gmail.com
-
Dietetyk może dokonać moderacji Treści umieszczanych przez Użytkowników w ramach Mediów społecznościowych z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron. Dietetyk nie używa narzędzi do automatycznego moderowania Treści.
-
O moderacji Treści Dietetyk informuje Użytkownika, który zamieścił daną Treść o ile dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z danym Użytkownikiem. Dietetyk przekazuje informacje wraz z uzasadnieniem, w którym podaje podstawy zastosowanej sankcji.
-
W przypadku powzięcia informacji o zamieszczeniu Treści nielegalnej lub niezgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu Dietetyk uprawniony jest do wezwania Użytkownika do samodzielnego moderowania takiej Treści.
-
W ramach korzystania ze strony Sklepu internetowego oraz Mediów społecznościowych zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu internetowego oraz Mediów społecznościowych spamu, dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa.
-
Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz przepisami prawa, w sposób niezakłócający jego funkcjonowania. Ponadto, Użytkownicy nie mogą zamieszczać w ramach Sklepu internetowego, Mediów społecznościowych Treści nielegalnych w rozumieniu DSA. Zakazane jest umieszczanie Treści które:
-
zawierają słowa wulgarne, hejt, spam
-
znieważają lub zniesławiają jakąkolwiek grupę ludności lub poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej
-
znieważają lub zniesławiają osobę w jakikolwiek inny sposób
-
są sprzeczne z dobrymi obyczajami
-
obrażają uczucia religijne
-
służą promowaniu działalności konkurencyjne w stosunku do działalności Dietetyka
-
naruszają prawa własności intelektualnej
-
naruszają dobra osobiste
-
naruszają zasady uczciwej konkurencji
-
nawołują do przemocy, niebezpiecznych zachowań lub pochwalają takie zachowania
-
zawierają treści dyskryminujące, szowinistyczne lub mizoginistyczne
-
służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo
-
nawołujące i reklamujące inne sklepy internetowe, media społecznościowe itp.
-
Dietetyk stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści, którą dana osoba uzna za Treść nielegalną albo Treść naruszającą niniejszy Regulamin.
-
Zgłoszenia można dokonać drogą elektroniczną na adres email: kontaktziebadietetyk@gmail.com
W treści zgłoszenia należy wskazać:
-
dokładną lokalizację Treści (najlepiej w postali bezpośredniego linku do Treści)
-
przyczyny uznania danej Treści za nielegalną lub niezgodną z postanowieniami Regulaminu
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej, takie jak: imię, nazwisko lub nazwę, adres email, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego treści uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE (przestępstwa związane z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, przestępstwa związane z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstwa związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych, podżeganie, pomocnictwo i usiłowanie)
-
oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
-
Jeżeli w zgłoszeniu został wskazany adres e-mail Dietetyk niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych, potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia.
-
Dietetyk rozpatruje wszystkie zgłoszenia w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zgłoszenia. Dietetyk rozpatruje zgłoszenia w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
-
Dietetyk niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia informuje osobę zgłaszającą o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o możliwości złożenia odwołania od decyzji.
-
Dietetyk nie używa narzędzi służących do zautomatyzowanego rozpatrywania zgłoszeń.
-
Od decyzji Dietetyka wydanej w wyniku zgłoszenia Treści nielegalnej lub niezgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu przysługuje odwołanie.
-
Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej na adres: kontaktziebadietetyk@gmail.com
w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. W treści odwołania powinny się znaleźć wyczerpujące wyjaśnienia wraz z uzasadnieniem z jakich powodów decyzja jest nieprawidłowa. -
Dietetyk rozpatruje odwołania nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. O decyzji wydanej na skutek rozpatrzeniu odwołania Dietetyk informuje osobę zgłaszającą. Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej żaden środek odwoławczy.
-
Wobec Użytkownika, który zamieścił Treści nielegalne lub niezgodne
z postanowieniami niniejszego Regulaminu Dietetyk ma możliwości zastosowania sankcji polegającej na: ograniczeniu widoczności Treści, w tym jej usunięcia, uniemożliwienia dostępu lub zdepozycjonowania, zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usługi w całości lub części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia, zawieszenia, który dopuścił się naruszenia. -
W razie powzięcia przez Dietetyka jakiekolwiek informacji dającej podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, Dietetyk natychmiast informuję o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe i przekazuję wszystkie dostępne informacje na ten temat.
-
Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika, szczególnie Nielegalne Treści pozostawione w ramach Sklepu internetowego czy Mediów społecznościowych, jeżeli działania Użytkownika są sprzeczne z Regulaminem lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Dietetyk dokłada wszelkich starań, aby postępować z takimi Treściami w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz z Regulaminem.
XIX. POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
-
Klient, który posiada status Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak np.:
-
Stały polubowny sąd konsumencki;
-
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej;
-
Powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów;
-
Organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich;
-
Platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich - ODR (On-line Dispute Resolution)
-
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Zapisy niniejszego paragrafu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie mogą być traktowane jako zobowiązanie Dietetyka do skorzystania z pozasądowych sposób rozwiązywania sporu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Dietetyk złoży oświadczenie o wyrażeniu zgody lub odmowie wzięcia udziału w takim postępowaniu.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
XX. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dietetyk jest administratorem danych osobowych Klientów oraz Użytkowników. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o prawach, zasadach wykorzystywania plików cookie znajdują się w Polityce Prywatności: https://ziebadietetyk.pl/news/n/550/Polityka-prywatnosci
XXI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Dietetyk zapewnia, że w każdym momencie na stronie www.ziebadietetyk.pl oraz aplikacja.ziebadietetyk.pl znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin oraz jego wszystkie poprzednie wersje.
-
Dietetyk w zakresie dopuszczonym przez przepisy prawa może zmieniać Regulamin. Taka sytuacja zachodzi, gdy wystąpią ważne przyczyny, za które uznaje się w szczególności:
-
zmianę przepisów prawa regulujących świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Dietetyka wpływającą na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie lub zmianę interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
-
sytuację, w której Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na konieczność stworzenia większej transparentności Regulaminu;
-
wprowadzenie nowych funkcjonalności Sklepu internetowego, Alloweat lub dokonanie modyfikacji ich dotychczasowego zakresu;
-
zmianę sposobu świadczenia usług spowodowaną wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
-
zmianę zakresu lub sposobu świadczenia Usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
-
W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Dietetyk poinformuje Klienta o treści zmiany, daty wejścia w życie zmian oraz jednolitej treści Regulaminu po zmianach na stronie Sklepu internetowego.
-
Do Umów o dostarczanie Towaru cyfrowego zawartych przed dniem publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, stosuje się postanowienia ówcześnie obowiązującego Regulaminu.
-
Umowy zawierane są w języku polskim. Regulamin oraz umowy podlegają prawu polskiemu, a wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów o świadczenie usług rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny na podstawie prawa polskiego.
-
Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ochrony przyznanej im na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Dietetykiem a Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Jeżeli którykolwiek zapis zostanie uznany za niezgodny z ustawą o prawach konsumenta, to będzie on nieważny i zastosowanie będą miały przepisy obowiązującego prawa.
-
Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
-
Niniejszy Regulamin stanowi utwór i podlega ochronie prawnoautorskiej. Jego bezprawne skopiowanie w całości lub części naraża sprawcę na odpowiedzialność prawną określoną w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
-
Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 1.09.2024 r.
Załączniki:
- Wzór formularza reklamacyjnego
SPRZEDAWCA:
Natalia Zięba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dietetyk kliniczny Natalia Zięba, ul. Lotników 13a/7, 44-196 Knurów, NIP: 9691659923, REGON: 526428541, adres poczty elektronicznej: kontaktziebadietetyk@gmail.com , tel.: 515836027
DANE OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ REKLAMACJĘ
Imię i nazwisko/Nazwa:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
adres:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
e-mail:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
nr telefonu:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
DANE DOTYCZĄCE REKLAMOWANEJ USŁUGI
Opis usługi
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Nr zamówienia:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Data zakupu:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Opis wady:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Data powstania wady:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Okoliczności powstania wady:
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
Żądanie reklamującego: (doprowadzenia do zgodności z umową, odstępuję od umowy, żądam obniżenia ceny)
…………………………………………………………………………………………………………....................................................
________________________________ ___________________________________
miejscowość, data czytelny podpis
2. Wzór formularza odstąpienia od umowy
WZÓR
FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
SPRZEDAWCA:
Natalia Zięba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dietetyk kliniczny Natalia Zięba, ul. Lotników 13a/7, 44-196 Knurów, NIP: 9691659923, REGON: 526428541, adres poczty elektronicznej: kontaktziebadietetyk@gmail.com tel: 515836027
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług (np. Dostęp do Alloweat)
.…………………………………………………………………………………………………………...................................................
- Data zawarcia umowy:
.…………………………………………………………………………………………………………...................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta:
.…………………………………………………………………………………………………………...................................................
- Adres konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta:
.………………………………………………………………………………………………………….....................................................
- Podpis konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
..…………………………………………………………………………………………………………..................................................
- Miejscowość i data
.………………………………………………………………………………………………………….....................................................